Boasting a hot spring bath with spring water flowing directly from the source, Yoshiike Ryokan is located a 7-minute walk from Hakone Yumoto Station on the Odakyu Line. It features Japanese-style rooms and a Japanese garden. Free WiFi is available throughout the property.
The Japanese-style room is fitted with tatami (woven-straw) flooring and feature traditional futon bedding. Air-conditioned rooms come with a flat-screen TV, a safety box, a fridge and yukata robes. Free toiletries are provided.
The front desk offers free luggage storage service. Guests can soak in the public baths or take a stroll through the spacious garden on site, offering beautiful views throughout the four seasons. An outdoor pool is available during the summer season. There is a gift shop and a drinks vending machine on site. Massage service is available at an additional charge.
Guests can savour traditional Japanese set-menus prepared using fresh seasonal ingredients for dinner and breakfast at Ryokan Yoshiike.
Please note that advance reservations are required for meals.
Meals are served in the dining room, not in the room.
Please note that we are unable to accommodate special dietary requirements such as allergies or vegetarian requirements.
Hakone Gora Park is 5 km from Yoshiike Ryokan, while Narukawa Museum is 7 km from the property. A direct 2-hour bus ride from Haneda International Airport can take guests straight to Hakone Yumoto Station.
Veuillez patienter... nous recherchons les disponibilités
Prestations Yoshiike Ryokan Hakone Informations générales de l'hôtel
Arrivée : de 14:00 à 17:00
Départ : jusqu'à 10:00
Salon commun
WiFi gratuit
Animaux non acceptés
Ascenseur
Bagagerie
Jardin
Non fumeur
Restaurant
Salle de réunion
Coffre-fort
Chambres
Télévision
Chambres non-fumeurs
Climatisation
Activités
Piscine
Bain thermal/onsen
Massage bien-être
Parking privé sur place gratuit
Informations sanitaires Cet établissement a pris des mesures supplémentaires concernant la santé et l'hygiène afin de vous assurer un séjour en toute sérénité.
Équipements de sécurité
Le personnel respecte les protocoles de sécurité établis par les autorités locales
Gel hydroalcoolique dans l'hébergement et les pièces fréquentées
Les accessoires partagés (menus, magazines, stylos, papier) ont été retirés
Trousse de secours disponible
Nettoyage
Utilisation de produits d'entretien efficaces contre le coronavirus
Serviettes, linge de lit et vêtements lavés conformément aux recommandations des autorités locales
Le ménage dans l'établissement est effectué par des sociétés de nettoyage professionnelles
Les clients peuvent refuser le service de nettoyage de l'hébergement
Distanciation physique
Paiement sans espèces disponible
Respect des règles de distanciation physique
Sécurité des aliments et boissons
Distanciation physique dans les espaces repas
Les assiettes, les couverts, les verres et les autres éléments de la vaisselle sont désinfectés
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement. Les enfants de tous âges sont acceptés.
Aucun lit bébé disponible.
Aucun lit d'appoint disponible.
Cartes acceptées
All rooms are non-smoking.
If you wish to have meals, please make a reservation with the meal plan. Advance reservations are required for meals. You cannot choose where to eat. Meals will be served at a Japanese restaurant. If you wish to dine with another group, please notify the facility at the time of reservation. If you do not inform us, we may arrange separate tables for you. Changes to the meal content cannot be accepted(such as allergies or vegetarian requirements).
Guests with children must inform us at the time of reservation. Please indicate the number of children and their ages in the Special Requests box; children 2 years and older are included in the number of guests. Please contact the facility for details.
A shuttle bus from Hakone-Yumoto Station is available (surcharge).Les personnes tatouées peuvent se voir refuser l'accès aux bains publics de l'établissement ou à d'autres lieux où leurs tatouages seraient visibles.
Vous devrez vous enregistrer au plus tard à 17:00 si vous souhaitez dîner à l'établissement. Vous ne pourrez probablement pas profiter du dîner si vous arrivez après cette heure, et aucun remboursement ne pourra être fait.