Located just off the A45, the award-winning Quality Hotel Coventry offers complementary Wi-Fi throughout the building as well as a relaxing sauna and steam room. Birmingham International Airport and the NEC are just 8 miles away, and there is also easy access to motorway networks.
The Quality Hotel Coventry offers a variety of room types including Standard rooms with renovated en suite wet rooms, Business Rooms complete with space for working needs and a full-size bath and refurbished King Rooms for extra comfort. Other room amenities included are tea and coffee making facilities, work desk with USB charging points, iron, trouser press and hairdryer.
Guests can dine in the spacious and elegantly decorated Restaurant or alternatively they can relax and enjoy a drink and meal in the bar. The property is also committed to being environmentally friendly and uses solar and biomass energy.
Coventry city centre, with its historic cathedral, is 5 miles away, and Warwick Castle is 12 miles from the property. Stratford-upon-Avon is 21 miles from Quality Hotel Coventry, and the Cotswolds is 51 miles away.
Chaîne hôtelière : Quality.
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Prestations Quality Hotel Coventry Informations générales de l'hôtel
Arrivée : de 14:00 à 23:00
Départ : de 06:00 à 11:00
WiFi gratuit
Ouvert 24/24
Animaux acceptés
Non fumeur
Restaurant
Bar
Room service
Salle de réunion
Chambres
Télévision
Chambres non-fumeurs
Linge de maison
Salle de bains
Serviettes
Activités
Hammam
Parking privé sur place payant
Informations sanitaires Cet établissement a pris des mesures supplémentaires concernant la santé et l'hygiène afin de vous assurer un séjour en toute sérénité.
Équipements de sécurité
Le personnel respecte les protocoles de sécurité établis par les autorités locales
Gel hydroalcoolique dans l'hébergement et les pièces fréquentées
Les accessoires partagés (menus, magazines, stylos, papier) ont été retirés
Trousse de secours disponible
Nettoyage
Utilisation de produits d'entretien efficaces contre le coronavirus
Serviettes, linge de lit et vêtements lavés conformément aux recommandations des autorités locales
Hébergement désinfecté après chaque séjour
Les clients peuvent refuser le service de nettoyage de l'hébergement
Distanciation physique
Paiement sans espèces disponible
Respect des règles de distanciation physique
Barrières physiques ou écrans placés entre le personnel et les clients dans les zones où cela est nécessaire
Enregistrement et départ sans contact
Sécurité des aliments et boissons
Distanciation physique dans les espaces repas
Les assiettes, les couverts, les verres et les autres éléments de la vaisselle sont désinfectés
Les animaux de compagnie sont admis (un supplément peut s'appliquer). Les enfants de tous âges sont acceptés.
Aucun lit bébé disponible.
Aucun lit d'appoint disponible.
Cartes acceptées
The Quality Hotel Coventry does not accept cash payments on arrival.
Guests are required to show a photo identification and the debit/credit card used to make the booking upon check-in. Please note that all Special Requests are subject to availability and additional charges may apply.
Guests booking under a third party must inform the property prior to arrival in order to fill out the third party authorisation form.
All bookings made after 1 January 2018 for arrival after 1 February 2018 will be subject to a GBP 5 daily parking charge. This will be charged on check-in.
Early check-in from 12:00 is possible by prior arrangement with the property for an additional fee. Subject to availability.
Late check-out until 13:00 is possible by prior arrangement with the property for an additional fee. Subject to availability.
Please note that there is no lift within the property. All standard rooms are located in the front of the building on the first floor, and a limited number of Business Double rooms are located on the ground floor and are subject to availability.
When travelling with pets, please note that an extra charge of GBP 20 per pet per night applies.Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Veuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.