Nestled in Auckland CBD, Grand Central Serviced Apartments occupies the iconic heritage site of the former Auckland Railway Station adjacent to Spark Arena. Access to the building is through the historically rich Grand and Lesser Lobbies, adding charm to your arrival.
Once settled in private studios furnished with kitchenettes, guests can relax with fresh and cozy linens, tea and coffee, complimentary toiletries, a flat-screen TV offering free-to-air and cable channels, a minibar, and unlimited free WiFi.
Our prime location offers unparalleled convenience—it is the closest place to Spark Arena, the vibrant hub for concerts and other events. The nearby Strand Station is a gateway to catch the Northern Explorer Train bound for Wellington. You'll find prominent landmarks such as the Sky Tower, Princes Wharf, Queen St, and Auckland Museum within walking distance.
We offer on-site secure parking with convenient access at a competitive price, ensuring parking in the city is a hassle-free and enjoyable experience.
Auckland Airport is just a 30-minute drive, while the Downtown Ferry Terminal is a mere 1.3 km away.
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Prestations Grand Central Serviced Apartments Auckland Informations générales de l'hôtel
Arrivée : de 14:00 à 00:00
Départ : de 00:30 à 10:00
Barbecue
WiFi gratuit
Ouvert 24/24
Animaux non acceptés
Ascenseur
Bagagerie
Fax à l'accueil
Jardin
Blanchisserie/Laverie
Non fumeur
Restaurant
Room service
Salle de réunion
Nous parlons Chambres
Télévision
Chambres non-fumeurs
Linge de maison
Équipements pour les personnes handicapées
Salle de bains
Serviettes
Cuisine commune
Activités
Bureau d'excursions
Parking privé sur place payant
Informations sanitaires Cet établissement a pris des mesures supplémentaires concernant la santé et l'hygiène afin de vous assurer un séjour en toute sérénité.
Équipements de sécurité
Le personnel respecte les protocoles de sécurité établis par les autorités locales
Gel hydroalcoolique dans l'hébergement et les pièces fréquentées
Les accessoires partagés (menus, magazines, stylos, papier) ont été retirés
Trousse de secours disponible
Nettoyage
Utilisation de produits d'entretien efficaces contre le coronavirus
Serviettes, linge de lit et vêtements lavés conformément aux recommandations des autorités locales
Hébergement désinfecté après chaque séjour
Les clients peuvent refuser le service de nettoyage de l'hébergement
Distanciation physique
Paiement sans espèces disponible
Respect des règles de distanciation physique
Barrières physiques ou écrans placés entre le personnel et les clients dans les zones où cela est nécessaire
Enregistrement et départ sans contact
Sécurité des aliments et boissons
Distanciation physique dans les espaces repas
Livraison de repas possible dans l'hébergement
Les assiettes, les couverts, les verres et les autres éléments de la vaisselle sont désinfectés
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement. Les enfants de 3 ans et plus sont acceptés.
Aucun lit bébé disponible.
Aucun lit d'appoint disponible.
Cartes acceptées
Guests must show a photo identification and valid credit or visa debit card upon check-in. We will copy the cards and pre-authorize the bank card for security. Please note that the name on the photo ID and the bank card must be the same.
For guests who don't have a valid bank card under the ID's name, a cash damage deposit of NZD 350 is required. The deposit will be refunded subject to an inspection of the property.
Please note that this property may reject the stay if the guest does not have a valid photo identification card.
If a third party makes the reservation, a formal email with the party's photo ID/bank card information and authorisation will be requested.
A 3% surcharge fee applies for credit card payments.
All special requests are subject to availability, and additional charges may apply.
Our onsite restaurant is in different ownership and operates in a limited time frame due to COVID. Please contact Platform 8 for more details regarding the dining.
Our breakfast is packed-up food delivered to the guest room, including toast, yogurt, fruits, etc.
Due to COVID, the housekeeper will not enter and clean the guest room staying more than one night to reduce the close contact. Guests can still request this service from the staff or have supplements like tea/coffee bags, toilet paper etc., at the reception.
This property is taking steps to help protect the safety of guests and staff in COVID. Please follow the COVID safety code in the building.Veuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.