"Très bien" 8.8/10
13 avis clients

The Marble Royale


22 Nelson Street Auckland Central - 1010 AUCKLAND (Auckland, Nouvelle-Zélande)



Appartement 72 m²

2 personnes

1 chambre

1 salle de bains
Climatisation
Spa
Piscine
Ajoutez vos dates pour obtenir le tarif

Adultes
1
Enfants
-
Âge des enfants
Chambres
-
Fermer
Confirmation immédiate
T
Nous parlons
Diffusé depuis janvier 2023
Confirmation immédiate

Informations générales
Animaux non acceptés
Arrivée : 15:00 - 00:00
Départ : 00:00 - 10:00
WiFi gratuit
Non fumeur
Bar
Télévision
Climatisation

Parking privé sur place payant
Activités
Spa
Piscine
Sauna
Idéalement situé dans le centre d'Auckland, l'établissement The Marble Royale propose un balcon, la climatisation, une connexion Wi-Fi gratuite et une télévision à écran plat. Idéalement situé dans le quartier central des affaires d'Auckland, cet appartement dispose d'un bar, d'un sauna et d'un bain à remous. Un parking privé est disponible moyennant des frais supplémentaires.

Cet appartement spacieux comprend une chambre, un salon, une cuisine entièrement équipée et une salle de bains. Cet établissement est non-fumeurs.

Vous séjournerez à proximité du centre de conventions SKYCITY Auckland, du Viaduct Harbour et de la Sky Tower. L'aéroport d'Auckland, le plus proche, est implanté à 21 km.
Appartement Deluxe (2 personnes)

Appartement de 72 m²
Balcon
Télévision
Climatisation
Lits enfant/berceaux
Lave-linge
Cuisine
Salle de bains
Vue
Les animaux de compagnie ne sont pas admis au sein de l'établissement.
Les enfants de tous âges sont acceptés.
Les enfants jusqu'à 4 ans (compris) séjournent pour 35 € par personne et par nuit s'ils dorment dans un berceau disponible.
Les lits d'appoint ou lits bébés sont uniquement disponibles sur demande et doivent être confirmés par l'établissement.
Les suppléments ne sont pas automatiquement calculés dans le montant total de la réservation sur le site et doivent être réglés séparément directement auprès de l'établissement.


Please read our House Rules Terms & Conditions carefully before your stay!

1. ZERO smoking tolerance; if not abided by and there is a smell left, there will be a fine of $300.

2. CHECKOUT INSTRUCTIONS: please leave your swipes and key on the kitchen bench and turn off the AC, lights and shut the balcony door if applicable. If swipes are not found inside the apartment on the kitchen bench or back in the lock box, you risk being charged for swipe replacement.

3. No more than the specified number of guests in the property after 9pm. Security monitors the number strictly to avoid noise disturbances to the other guests and tenants and any inappropriate behaviour.

4. If you lose your key/swipe you will be charged a call-out fee of $120 and a $120 fee to replace the lost key, which must be paid before a staff member can assist. If a lock change is deemed necessary, Stay Ltd reserves the right to charge the Head Guest accordingly.

5. You must inform us immediately if any stains, odours or damage occurs to the property, and you agree that you will be held financially responsible to remedy such issues.

6. You will be charged additional if there is excessive rubbish, or the apartment left messy (please be respectful if you have young children in the property).

7. The head guest is soley responsible for the safety of everyone and all personal belongings within the apartment.

8. Theft of any items is strictly banned. A chattels list is taken before and directly after your stay for reference.

9. The head guest agrees that the apartment will not be used for any unlawful purpose.

10. Un-arranged late checkouts will be charged $120. Stay Ltd holds the right to access the property from your checkout time.

11. Bonds are already taken by Airbnb and B.com, except VRBO or direct bookings which are handled through Stay Ltd. The supplied credit card must match the name of the booking and Stay Ltd holds the right to charge your credit card if any of Stay Ltd's house rules terms and conditions are breached. If an incident occurs that exceeds the bond taken, Stay Ltd holds the right to charge the credit card to remedy the damage.

12. If there is an issue experienced during your stay, please inform the team immediately so we can rectify the situation in a timely manner. If the problem is not rectifiable and is a necessity for health and safety (ie. plumbing or electrical) we will work with you to provide a refund/alternative accommodation.

13. What are you expected to provide as a guest? Your cleaning fee covers what you will need for the first three days (bathroom amenities, rubbish bag per bin, three toilet paper rolls, laundry/dish powder, tea/coffee/milk selection, and linen). Anything in addition to this past three days worth needs to be provided by yourselves.Les enterrements de vie de célibataire et autres fêtes de ce type sont interdits dans cet établissement.
The Marble Royale 22 Nelson Street Auckland Central - 1010 AUCKLAND
Coordonnées GPS : -36.84696, 174.76092


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