Adelaide Inn is a 64 room property conveniently located on O’Connell Street, which boasts a variety of excellent shopping and dining options. The property also features the charming on-site restaurant, Fox Restaurant, which is open from Monday-Sunday for breakfast.
Check in time is from 2pm - 8pm. Our only pet friendly room is the "Pet Friendly - Deluxe Queen and Two King Singles with Courtyard" and an additional charge of $50 per night per pet is applicable.
Rooms at Adelaide Inn have recently gone under a soft renovation. The Adelaide Inn offer range of accommodation options including Standard Twin or Queen rooms whilst ranging up to Family Suites with a courtyard or balconies and Spa suites. All rooms at the Adelaide Inn come with a private en-suite and tea and coffee making facilities.
This property is a short walk from Adelaide Oval. Adelaide Airport is a 20-minute drive from the Adelaide Inn. Victoria Square and the Adelaide Casino are each a 5-minute drive away.
Car parking is available on site (limited) and for a fee of $10 per night, this can be reserved prior to arrival. Visitor Parking is a free, very limited onsite parking option available on a first in first serve basis. Free limited spots are on the right side as you drive in, that is NOT marked RESERVED BAY. On-Street Parking is also available around the hotel. Please refer to council signage.
Pool, Spa and Sauna is open from 8am - 7:30pm (closed at 5:30pm on public holidays).
Veuillez patienter... nous recherchons les disponibilités
Prestations Adelaide Inn Informations générales de l'hôtel
Arrivée : de 14:00 à 20:00
Départ : de 08:00 à 10:00
WiFi gratuit
Animaux acceptés
Bagagerie
Fax à l'accueil
Blanchisserie/Laverie
Non fumeur
Salle de réunion
Coffre-fort
Chambres
Télévision
Chambres non-fumeurs
Climatisation
Linge de maison
Équipements pour les personnes handicapées
Salle de bains
Serviettes
Activités
Spa
Piscine
Sauna
Bureau d'excursions
Parking privé sur place payant
Informations sanitaires Cet établissement a pris des mesures supplémentaires concernant la santé et l'hygiène afin de vous assurer un séjour en toute sérénité.
Équipements de sécurité
Le personnel respecte les protocoles de sécurité établis par les autorités locales
Gel hydroalcoolique dans l'hébergement et les pièces fréquentées
Les accessoires partagés (menus, magazines, stylos, papier) ont été retirés
Trousse de secours disponible
Nettoyage
Utilisation de produits d'entretien efficaces contre le coronavirus
Serviettes, linge de lit et vêtements lavés conformément aux recommandations des autorités locales
Hébergement désinfecté après chaque séjour
Le ménage dans l'établissement est effectué par des sociétés de nettoyage professionnelles
Les clients peuvent refuser le service de nettoyage de l'hébergement
Distanciation physique
Paiement sans espèces disponible
Respect des règles de distanciation physique
Enregistrement et départ sans contact
Sécurité des aliments et boissons
Distanciation physique dans les espaces repas
Les assiettes, les couverts, les verres et les autres éléments de la vaisselle sont désinfectés
Les animaux de compagnie sont admis sur demande (un supplément peut s'appliquer). Les enfants de tous âges sont acceptés.
Aucun lit bébé disponible.
Aucun lit d'appoint disponible.
Cartes acceptées
We are open for Breakfast daily.
Reception hours are from 08:00 - 20:00 daily. Public Holidays we close at 18:00.
Afterhours check available, please contact hotel to organise this.
Chargeback will need to be completed prior to check in. Housekeeping is not provided daily unless requested by 10am, major cleans provided every 3 days.
This hotel is pet friendly with limited rooms available, please ensure you read room descriptions and book the correct room. $50 pet fee applied per day.
Please note, the pool is operational during staff hours daily. We do ask guest read signage when using the hotel pool facilities.Veuillez informer l'établissement à l'avance de l'heure à laquelle vous prévoyez d'arriver. Vous pouvez indiquer cette information dans la rubrique « Demandes spéciales » lors de la réservation ou contacter directement l'établissement. Ses coordonnées figurent sur votre confirmation de réservation.
Vous devrez présenter une pièce d'identité avec photo et une carte de crédit lors de l'enregistrement. Veuillez noter que toutes les demandes spéciales seront satisfaites sous réserve de disponibilité et pourront entraîner des frais supplémentaires.
Les places de parking sont soumises à disponibilité.